Zajęcia z Lego Spike Essential
23.02.2024 14:44Klasa 2c kontynuuje swoją przygodę z klockami Lego i programowaniem.
#LaboratoriaPrzyszłościCzerwiec pod znakiem wirtualnej rzeczywistości
22.06.2023 09:14Na zajęciach informatyki oraz kołach zainteresowań czerwiec mija pod znakiem wirtualnej rzeczywistościW tym miesiącu mieliśmy okazję zwiedzać Marsa, stolice Europy czy zobaczyć jak wyglądają komórki roślinne albo zwierzęce. Nasi uczniowie bardzo sprawnie nauczyli się użytkowania gogli Class VR oraz bardzo aktywnie uczestniczą w zajęciach z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości.
Projektowanie i druk na drukarkach 3D statków i okrętów
08.05.2023 11:26Nasi uczniowie tym razem przeobrazili się w projektantów statków i okrętów.Ostatnio klasy 8 w naszej szkole miały okazję zaprojektować modele 3D statków i okrętów. Modele zaprojektowane przez naszych uczniów zostały później wydrukowane na naszych szkolnych drukarkach 3D (Zortrax M200). Każdy uczeń mógł zabrać ze sobą do domu swój własny model statku. Uśmiechnięte buzie naszych uczniów mówią same za siebie
Wasza SP4
Programowanie robotów w sali kuchennej
27.04.2023 10:47Robotyka w sali kuchennej? Czemu nie!Dziś odbyły się zajęcia z programowania robotów z klasą 6B - wyjątkowo w sali kuchennej. Roboty wprawione w ruch przez naszych uczniów jeździły, śpiewały, zmieniały kolory i cieszyły naszych młodych programistów. Wszystko to dzięki #LaboratoriaPrzyszłości.
Szkolenie dla kierowników jednostek oświatowych, koordynatorów oraz nauczycieli realizujących projekt #Laboratoria Przyszłości.
25.04.2023 13:58Dnia 24.04.2023r. w Szkole Podstawowej nr 4 im. I. J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim odbyło się szkolenie dla kierowników jednostek oświatowych, koordynatorów oraz nauczycieli realizujących projekt #Laboratoria Przyszłości.Jest to program edukacyjny finansowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, którego misją jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której uczniowie będą mieli możliwość budowania kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).
Podczas szkolenia prowadzonego przez pracownika firmy SKRIWARE uczestnicy mieli okazję przyjrzeć się jak w czasie lekcji wykorzystać drukarki 3D i skorzystać z możliwości platformy SKRIMARKET oraz TINKERCARD.
Szkolenie było też okazją do wymiany doświadczeń na temat realizacji programu i podzieleniem się dobrymi praktykami, wypracowanymi w szkołach.